2014. július 30., szerda

3.rész:A váratlan Találkozás:


   Sziasztok:)
Ehhez a részhez annyira nincs hozzá fűzni vallom,mert amit veletek megakartam osztani azt már az előbbi részben megírtam.így csak azt mondom,hogy remélem tetszeni fog,és kommenteltek is hozzá:)
xxGrace D.

[zene]
  
Egy nagyon ismerős személy állt a színpadon.A volt barátom James McVey volt és egy kis idő után már Connor is volt 4 fiúval együtt,akkor ez a bandája amiről annyira mesélt.Akkor apa lenne akire azt mondtam,hogy mennyire hülye,mert kibérel egy ilyen bandát ami egyáltalán nem szeret? Csak én lehetek az a hülye.Na mindegy is leültem nem volt kedvem már állni főleg egyedül,és akkor jött oda mellém apa,mi történt vele furdalja a lelkiismeret fordulás?Kizárt.Biztos a felesége beszélt vele.Így felém kezdet el lépegetni,de én elfordítottam a fejemet a másik oldalra,így egy kicsit még feltudtam készülni a beszélgetésünkre,mert tuti,hogy azért jön ide.De mivel elkezdet a banda zenélni,és éppen tetszett is ezért apával szembekerültem,aki nyújtotta a kezét,így odanyújtottam neki az enyémet,azután pedig már a táncparketten voltunk,miközben találkozott a tekintettem Connor-ral aki csak elmosolyodott,így én is késztetést éreztem rá,utána pedig csak azt vettem észre,hogy apa megpörget,és szólásra nyitotta a száját.
-Sajnálom amit mondtam,és még mielőtt azt hinnéd,hogy Nat beszélt velem,de nem magamtól jöttem rá,hogy rossz apa vagyok,mert az egy szem lányommal úgy beszélek mint a kutyával,és ezt nem érdemli meg,és komolyan beszélek,és azért is bocsáss meg mert nem voltam ott mikor felnőttél-mondta és mind a ketten elsírtuk magunkat,most éreztem úgy,hogy ez volt az első apa-lánya pillanatunk,aminek örülök és remélem,hogy ebből több is lesz,és így táncoltunk,amíg valaki lenem kért apámtól.Amint megpillantottam a személy rögtön elfutottam volna,de pont az ilyen cselekedeteimből van elegem.Így most tűrtem James-t, remélem tudom magam tartani előtte,mert eddig ment.Vagy eddig nem próbáltam úgy,hogy itt van test közelben,na most jön az a dolog,hogy megy-e vagy meghátrálok? Kitudja. Eddig még bírom,ő meg pörget.Utána pedig szólásra nyitotta a száját,már most félek,hogy mit akar mondani.
-Gyönyörű vagy-csak ennyit mondott,és már tudtam,hogy megváltozott,nem olyan gyerek és tapló mint annak idején.Szerintem,az alatt a bizonyos idő alatt felnőhetett.
-Jó újra látni-mondtam neki mosolyogva,és megint megpörgetett,és magához húzott és úgy táncoltunk.
-Én is örülök,de most átadlak egy nagyon franko haveromnak-mondta és megint megpörgetett,igazából nagyon reméltem,hogy amit mondott az Connor-ra értette,de mikor felpillantottam,egy barna és egyben nagyon édes fiúhoz "érkeztem" ha lehet annak nevezni,hogy neki löktek,és ha ő nem lett volna simán eltaknyoltam volna,ennek nagyon örülök,hogy nem sikerült,mert nagyon sokba került a ruha,és háát..nem biztos,hogy kijött volna belőle a sár.(Ha nem említettem volna,a szabadban van a lagzi.)
-Hát te meg honnan pottyantál ide?-kérdezte és "édes" vigyorra húzta a száját,amitől a lábaim megremegtek.De miért?
-
Azt mondta az egyik barátom,hogy a te haverod,és táncolnom kell veled-magyaráztam el a barnaságnak,ki csak bólintott egyet,és ő is behúzót magával a táncparkettre és szorosan magához húzott.Nem mint ha nem élveztem,csak nagyon zavaró,hogy nem tudok róla semmit,de még a nevét sem árulta el,és akkor végre megszólalt.
-Brad Simpson vagyok és te édeske?-kérdezte vigyorogva,mire megint beleremegett a lábam,amit még mindig nem értek,de mindegy is.
-Grace Gree-nek,és miért hívsz édeskének?-kérdeztem vigyorogva,mire meghallottam apa hangját,aki vízipisztollyal(?) szállguldózik a vendégek között,és mindenkit lelocsol vízzel,és akkor már tényleg annyi lesz a ruhámnak,amiért nagyon sokat fizetem,pedig csak kölcsönzöm.Ahogy az előbb is mondtam apa jön felém,és most már tudom a nevét Brad felé,és lelocsolt minket jeges vízzel,csak tudnám milyen esküvői szokás,ez így fogtam magamat,és elvettem tőle,és amin felhökkent mindenki,hogy én is ugyanezt műveltem apával,és amint apa elkezdet röhögni mindenki ezt tette.Nekem már most fura ez a család,vagy csak ez is ilyen szokás? Én már semmit nem értek.Amint egy kicsi elköszöntem Brad-től addig gyorsan beszaladtam a mosdóba,ahol nem igazán szép dolgokat hallottam apáról és rólam,vagyis az én családomról,csak tudnám,hogy ki,és akkor benyitottam..............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése