2014. július 28., hétfő

1.rész:Találkozás

                              SZIASZTOK HÁT ITT AZ ELSŐ RÉSZ!:)
                              Szerintem nem lett annyira jó,de ha ti jónak
                           lássátok akkor csak örülök,ha ez történne akkor
                          iratkozzatok fel,és írjatok kommit,és akkor hamarabb
                               fogom hozni a kövi részt!Addig is jó olvasásst!:)
                                                                                           xxGrace




Ma mikor felkeltem azzal szembesültem,hogy egy:süt a nap a szemembe,ezért a takarót a fejemre húztam,kettő:ma jelen kell lennem apukám esküvőjén,ahova nem szívesen megyek,tele lesz a hely számomra idegenekkel,így kinek van kedve is elmenni.Igaz már egy jó ideje nem láttam apukámat,de akkor is csak úgy bejelentette,hogy szedjek össze minden fontosabb dolgot,mert egy kis időre hozzájuk fogok költözni,és még én leszek az esküvőjén a koszorús lány.De azt senki nem kérdezte meg,hogy én mit akarok,soha egyszer sem,akkor sem mikor még apa itt lakot.Na mindegy is felkeltem,mert már egyáltalán nem tudok visszaaludni,így elmentem zuhanyozni,és kerestem gyorsan valami ruhát.Felvettem egy fehér egyszerű pólót,és hozzá a fekete koptatót farmeremet.Miután felvettem mindent,megfogtam a bőröndömet(tegnap anya rám szólt,hogy már kéne pakolnom,így már az is készen van.)Utána lesétáltam a lépcsőn ahol anya volt,és éppen a telefonon veszekedett valakivel(mindig ez csinálja,ez a munkájához tartozik,csak pont azt nem tudom,hogy mi a munkája?)Vettem egy jobb kanyart,ezzel kikerülve anyát,és kimentem a garázsba,és betettem a kocsiba a csomagjaimat,addig kimentem ahol ott volt az én cicám.Nem az enyém,de mindig idejön hozzám pont ilyenkor,és én adok neki mindig tejet meg amit találok kaját,de addig mi lesz vele míg én nem leszek?Mégis csak kóbor macska,vagy lehet van gazdája,csak hozzám jön,mert az eredeti gazdája nem eteti rendesen?Csomó kérdés,de egyiket sem tudom megválaszolni,inkább megfogtam Coco-t(macskám neve),és bementem vele a házba,és kerestem valami élelemet.A szemem megakadt egy párizsin,és a szokásos tejen.Kerestem gyorsan valami tányért,és beleraktam neki az ételt,és egyből el is kezdte enni.

-Kiscicám ne legyél ennyire mohó még a végén megfulladsz-mondtam neki mosolyogva,és elkezdtem cirógatni,mégis csak egy nagyon cuki állat,de inkább hagytam enni,én addig megnéztem anyát,hogy hogyan is áll a telefonálással,de még mindig kiabált vagyis ez az jelenti,hogy még vagy 5 percig ellesz.Addig vissza battyogtam a cicámhoz,aki éppen végzet,így tudtam egy kicsit játszani vele,de nem a házban,hanem szépen kivittem a hátsó kertbe.Egy kis idő elteltével,drága anyukám is végezhetett a "munkájával"és szólt,hogy hagyjam abba amit csinálok,és szépen jöjjek,mert nem fogunk kiérni időben,így elköszöntem Coco-tól,aki egyből el is futott,így én is könnyebben indultam el anya felé.Aki hááát..nem szépen nézett rám.Miért most mit csináltam?
-Mondtam már ezerszer,hogy ne játssz azzal a macskával,kitudja milyen betegségeket hordhat össze!-mondta kiabálva,mire mondtam,hogy akkor többet nem fogok egy macskához sem nyúlni,mire rávágta,hogy ne szemtelenkedjek.Most komolyan,inkább már egyre jobban várom,hogy már a repülőn üljek,vagy csak a repülőtéren legyek csak az a lényeg,hogy tőle jó messze!
-Na nyomás,mert 20 perc múlva indul a géped,te meg a közelében sem vagy-mondta anya,és mutat,hogy nyomás a kocsiba.De örülök annak,hogy jövő hónapban betöltöm a tizennyolcat,akkor itt hagyhatom.Végre.Miután ezeket átgondoltam gyorsan beültem a kocsiba,ahol anya még mérgelődött egy kicsit,utána már tényleg elindultunk.

                                                                *****

Azt hittem már,hogy régen ilyenkor a repülőn fogok ülni,de az említett "jármű"éppenséggel úgy döntött,hogy 1 órát késni akar,apa meg folyamatosan hívogat,ezért átnyomtam a telefonomat rezgőre,így annyira nem fog érdekelni,majd ott felhívom.Miután ültem egy fél órát,úgy döntöttem,hogy kimegyek a reptér elé,és így is tettem,ahol le is "telepedtem".Egy kis idő elteltével bemondták,hogy a járatom 5 perc múlva itt lesz.Ilyen hamar el is telt az a 1 óra?Inkább 5 percnek tűnt.Mindegy is elindultam a járatom felé,ahol szóltak,hogy nyugodtan leülhetek a helyemre,és így is tettem,egy fiatal szőke srác mellé kaptam a jegyemet,így egy kicsit zavarban voltam(mindig ilyen vagyok,ha egy fiúval beszélnem kell,vagy éppenséggel mellette kell,hogy üljek.)Amint leültem el is fordítottam a fejemet,az ellenkező irányba,ahol egy idős bácsi,szedte ki a fogsorát(?)kicsit sem furcsa,így megfordítottam,és inkább az ablakot kezdtem el bámulni,a fiú meg szerintem jól szórakozhatott rajtam,ezt abból tudom,mert ahányszor "véletlenül" őt kezdtem el nézni,akkor mindig elmosolyodót,én meg biztos elvörösödtem,mert amikor megfogtam azt a pontot az arcomon,szó szerint lángolt.Egy kis idő után,és egy kiadó égés és egy kis mini és miki románc után megszólalt a fiú.
-Nem akarok szólni,de jobb lenne,ha elmennél és leöblítenéd az arcodat-mondta,mire felpattantam a helyemről,és megkerestem gyorsan a mellékhelyiséget.Ahol nem ismertem magamra,én ennyire SOHA nem voltam zavarban,de mivel tanultam az interneten,hogy hogyan tüntessük el a zavarunkat,így el is tűnt a vörös "folt" az arcomról,de akkor is maradtam egy kicsit,mert megigazítottam a sminkemet,amire tényleg ráfért,és egy kicsit összeszedtem magamat,az apukámmal való találkozáshoz,ezek után pedig vissza sétáltam a helyemre.Ott akkor kezdtünk beszélgetni a fiúval,ezt is onnan tanultam,sok mindent lehet onnan tanulni.Megtudtam,hogy Connor-nak hívják,és egy fiúbandában gitározgat,és ezzel meg is valósította az álmát,mivel járnak turnékra meg kisebb koncert féleségekre.Azt mondta,hogy egy esküvőre mennek fellépni,de nem tudja,hogy tetszeni fog-e a zenéjük aki felbérelte őket,mert egy kicsit már öreg a zenéjükhöz.Azt nem értem,hogy az ilyen emberek ,minek bérelnek fel olyan zenekarokat,akiket nem is szeretnek,mert ők inkább a retro zenéket hallgassák.Na mindegy is fura ember lehet.Inkább figyeltem Connor-ra mert valamiről megint elkezdet beszélni,,de míg "csacsogót" addig megint rezegni kezdet a telefonom,így egy kicsit szóltam neki,hogy halkabban utána pedig ott folytatjuk ahol abbahagytuk.Apukám hívót,nem tudom már hányszor próbálkozhatott nálam.Így kissé unottan,de elfogadtam apám hívását,akinek a hangja egy kissé dühös volt.
-Kislányom!Hol a vészkes fenében vagy?Tudom,hogy mérges vagy még rám,de legalább most az egyszer nem magaddal foglalkoznál,hanem figyelnél másra is!-ordította le a fejemet,amitől patakokba kezdtek el folyni a könnyeim.Most is csak miatta jöttem el a "hülye" esküvőre,és azzal sem foglalkoztam,hogy számomra ott mindenki idegen lesz,de ő meg ezzel nem foglalkozik,akkor ki is az önző?!!Lehet,hogy az vagyok,de nem annyira mint ő az biztos. Miután Connor észrevette a fejemet,elvette tőlem a telefonomat,és elkezdet vitázni az apámmal.
-Hallo?Igen..Tudja,hogy most őn egy...inkább nem mondom ki mert az sem érdemli meg,most miatta sír a lánya,hogy én kivagyok?Az most teljesen mindegy,az a lényeg,hogy maga most nagyon rosszat tett a lányával!-mondta Connor és lerakta,de nem adta vissza a telefonomat,hanem elrakta a pulcsija zsebébe,ahol kihalászott nekem egy papírzsepit,így megtudtam törölni,az arcomat.Egy kis idő után azt vettem észre,hogy Connor vállán éppen pihenek,de mivel leszállunk,ezért felkellet,hogy keljek és bekellet csatolnom az övemet.Elfelejtettem volna mondani,de én egy kicsikét félek a le-fel leszállásoknál?!Valaki segítség?!Miután észrevettem Connor-t gyorsan belekapaszkodtam a vállába,és vártam,hogy a gép leszálljon,ami meg is történt,így elkezdtünk leszállni.

                                                                           *****

Arra lettem figyelmes,hogy a "barátom" akit a repülő úton ismertem meg,éppen behúz a férfi(?) vécébe.Azt még megértettem volna,hogy a női vécébe akart volna bemenni,mert akkor megértettem volna,hogy nagyon beakart volna jönni a lányokhoz,mert ismertem olyanokat,de hogy engem is magával húzót az már elég bizarr nem?Amint észbe kaptam gyorsan kiakartam menni,de biztos lassú voltam,mert simán vissza tudott húzni.
-Mit akarsz?-kérdeztem tőle egy kissé félve.
-Mi?!-kérdezte-Nyugi miket gondolsz te rólam?!Olyat soha életemben nem csináltam lányokkal,és soha nem is fogok,ezt meg is ígérem neked-mondta,és jobban elhiggyem a szívére tette a kezét.
-Oké tegyük fel elhiszem,de akkor minek hoztál a fiú vécébe?-kérdeztem
-Azért mert kéne a szemüveged és a pulcsi,és talán a sálad-mondta mire tágra nyíltak a szemeim.
-De minek?És akkor miben fogok elmenni apámékhoz?-kérdeztem meg tőle mire azt mondta,hogy akkor cserélünk ruhát.Azt is tettük annyi különbséggel,hogy azért már a pólót meg a gatyát nem cseréltük át,de attól függetlenül mindent.Úgy néztem ki mint egy fiú amikor rajtam volt a kapucni,és és mikor bejött egy fiút,úgy lehetett 20-21éves azt mondta,hogy "csá haver,jó a cuccod"okkééé..azért ennyire azért nem lehet valaki hülye,hogy egy lányt nem tud megkülönböztetni a saját nemétől.Vagy talán mégis vannak olyanok?

-De most komolyan Connor,tényleg fiúnak nézek ki, így?-kérdeztem tőle,és a kapucnit a fejemre húztam.
-Ja,de ezt is akartam elérni-mondta mosolyogva,amúgy ő meg egyáltalán nem nézet ki hülyén,abban a ruhákban amit tőlem kapott,de mindegy is nekem most már sietnem kell mivel nem fogok odaérni az esküvőre.
-Bocs,de most már mennem kel-mondtam neki,és nyomtam az arcára egy puszit(?)és egyből mentem a csomagjaimért,és gyorsan mentem keresni egy taxit,de akkor valakivel együtt indultunk meg,az a valaki nem más mint Connor volt,ki más lenne,de mindegy is jobb,hogy itt van mert akkor legalább eltudja mondani,hogy hol van az a bizonyos templom,mert nekem nem címet mondtak,hanem inkább elmondták,hogy hogyan is néz ki,így meg itt azzal nem megyek semmire.De mindegy is Connor tudta,hogy hova akarok eljutni,mert egyből el is mondta a taxisnak.Utána meg felém fordult.
-Miért kaptam a puszit?-kérdezte mosolyogva,mire megrántottam a vállamat.
-Nem'tom gondoltam barátok vagyunk nem?-kérdeztem tőle,mire válasz gyanánt bólintott egy aprót.
-Itt is vagyunk,csak tudnám,hogy miért ismerős ez a cím,mert azt hiszem az egyik haverom,is idejön,de nem biztos addig is vigyáz magadra jó?-kérdezte
-Én?Inkább te,hogy lenne támadjanak jó?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Ezt nem tudom megígérni-mondta és nyomot az arcomra egy puszit,mire kiszálltam.Most ezt így tudtam lereagálni,miért mit kellet volna neki mondanom vagy tennem?
Mindegy is,amint felnéztem földbe gyökereztek a lábaim,és nem tudtam mozdulni,és aki ezt váltotta ki belőlem,elkezdet lépkedni felém.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése